Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil

  • Identification data

    Identifier: TFG:7233
  • Authors:

    Soriano García, Maria
  • Others:

    Creation date in repository: 2024-06-28
    Abstract: Actualment la societat s'ha convertit en una era totalment digitalitzada i és per això que com a docents hem d'analitzar els punts forts i febles de la tecnologia dins de les aules per saber si aporta beneficis en els aprenentatges dels nens i les nenes. El principal objectiu d'aquest treball és analitzar si treballar les matemàtiques de manera manipulativa aporta algun valor afegit envers el treball matemàtic a través d'unes tauletes.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Soriano García, Maria
    Academic year: 2023-2024
    Title in different languages: El valor añadido de trabajar las matemáticas de manera manipulativa o tecnológica en Educación Infantil The added value of working mathematics in a manipulative or technological in Early Childhood Education El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
    Work's public defense date: 2024-06-13
    Access rights: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
    Keywords: Matemáticas / Tecnologia / Manipulativa Mathematics / technology / manipulative Matemàtiques / Tecnologia / Manipulativa
    Confidenciality: No
    Title in original language: El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
    Project director: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar