Creation date in repository: 2024-06-28
Abstract: Actualment la societat s'ha convertit en una era totalment digitalitzada i és per això que com a docents hem d'analitzar els punts forts i febles de la tecnologia dins de les aules per saber si aporta beneficis en els aprenentatges dels nens i les nenes. El principal objectiu d'aquest treball és analitzar si treballar les matemàtiques de manera manipulativa aporta algun valor afegit envers el treball matemàtic a través d'unes tauletes.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Soriano García, Maria
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: El valor añadido de trabajar las matemáticas de manera manipulativa o tecnológica en Educación Infantil The added value of working mathematics in a manipulative or technological in Early Childhood Education El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
Work's public defense date: 2024-06-13
Access rights: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Keywords: Matemáticas / Tecnologia / Manipulativa Mathematics / technology / manipulative Matemàtiques / Tecnologia / Manipulativa
Confidenciality: No
Title in original language: El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
Project director: Fortuny Lahoz, Montserrat
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)