Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-23
Resumen: Per estudiar les dues hipòtesis associades a l'efecte de la llengua estrangera es van utilitzar tasques de decisions amb continguts emocionals (Problemes del tramvia i pont) i sense continguts emocionals (Tasques d'efecte marc i fal·làcies de conjunció/disjunció) en dos grups experimentals: Grup L1 (Tasques en llengua materna) i Grup L2 (Tasques en una llengua estrangera) Els resultats de l'estudi indiquen un efecte significatiu de l'efecte de la llengua estrangera en les tasques amb continguts emocionals, de manera que pensar en una llengua estrangera s'associa significativament amb decisions utilitàries i amb un processament menys emocional.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
Departamento: Psicologia
Estudiante: Price, Harry Dominic Louis
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: No vols que et tirin des d'un pont? Espera que no estiguin pensant en una llengua estrangera Do you not want to be thrown off a bridge? Then hope they aren't thinking in a foreign language No quieres que te tiren desde un puente? Espera que no estén pensando en una lengua extranjera
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-22
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: efecte llengua estrangera, ciència cognitiva, decisions foreign language effect, cognitive science, decisions efecto lengua extranjera, ciencia cognitiva, decisiones
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: No vols que et tirin des d'un pont? Espera que no estiguin pensant en una llengua estrangera
Director del proyecto: Ferré Romeu, Maria Pilar
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)