Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-13
Resumen: This paper focuses on the role that vowel length has in the perception of vowels and how vowel length is treated in the literature. Length-based classifications of vowels are widely used, yet their usefulness and congruity with reality are not apparent. This paper aims to ascertain the validity of the tradition that ascribes the main difference between traditional pairs of vowels (e.g., /i/-/ɪ/) to length. This paper analyses and compares the approaches to vowel length and tenseness by Kenyon, Jones, and Gimson, thereby describing the rationales that constitute the British and American traditions. Aquest article se centra en el paper que té la longitud de vocal en la percepció de les vocals i com es tracta la longitud de vocal en la literatura. Les classificacions llargues de vocals són àmpliament utilitzades, però la seva utilitat i congruència amb la realitat no són aparents. Aquest article té com a objectiu determinar la validesa de la tradició que atribueix la diferència principal entre els parells tradicionals de vocals (per exemple, /i/-///) a longitud. Aquest article analitza i compara les aproximacions a la longitud i la tensor de les vocals de Kenyon, Jones i Gimson, descrivint així els racionals que constitueixen les tradicions britànica i americana.
Materia: Filologia
Idioma: en
Áreas temáticas: Filologia Philology Filología
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiante: Salcedo Silva, Adrian
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Duració vs. tensió en la percepció de les vocals angleses Length vs. tenseness in the perception of the English vowels Duración vs. tensión en la percepción de las vocales inglesas
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: duracío, tensió, vocals length, tenseness, vowels duración, tensión, vocales
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 12
Título en la lengua original: Length vs. tenseness in the perception of the English vowels
Director del proyecto: Romero, Joaquín
Enseñanza(s): Anglès
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)