Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6017
    Autores:
    Rivero Millán, Noa
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-17
    Resumen: Durant els últims anys, s'ha reconegut que l'aprenentatge emocional és essencial durant l'etapa d'educació infantil. En aquest context, el conte ha sorgit com una eina àmpliament utilitzada. Així, el principal objectiu d'aquest treball és analitzar l'efectivitat del conte com a eina per treballar l'educació emocional entre els 3 i 6 anys. La metodologia utilitzada ha estat mixta i els principals instruments de recollida de dades són entrevistes a professionals de l’àmbit educatiu i dos qüestionaris. Els resultats i les conclusions confirmen la importància d'utilitzar el conte com a eina pedagògica i familiar per a fomentar el creixement emocional en infants.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Rivero Millán, Noa
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys Stories and emotions: an emotional education strategy for children between 3 and 6 years Cuentos y emociones: una estrategia de educación emocional para niños de entre 3 y 6 años
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Educació emocional, literatura infantil Emotional education, children's literature Educación emocional, literatura infantil
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys
    Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar