Treballs Fi de Grau> Estudis Anglesos i Alemanys

Who Is a Better Speaker of English? Native vs. Non-native Perspectives

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6136
    Autores:
    Salvat Figueras, Clàudia
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-24
    Resumen: This project focuses on the ideology that students have of native teachers of English and non-native teachers of English. Stereotypes present native speakers as the ideal language teachers because of their native proficiency. Non-native teachers are underrated and have to face unequal job opportunities. Research shows that both groups have different qualities that are beneficial for students. Furthermore, many students seem to experience the phenomenon called foreign language speaking anxiety. The aims of this project are to see if the stereotypes about native and non-native teachers are present among young learners of English and if students of English suffer from foreign language speaking anxiety. Aquest projecte se centra en la ideologia que tenen els estudiants de professors nadius d'anglès i de professors no nadius d'anglès. Els estereotips presenten els parlants nadius com a professors d'idiomes ideals a causa de la seva competència nadiua. Els professors no nadius estan infravalorats i han d'enfrontar-se a oportunitats laborals desiguals. La investigació demostra que tots dos grups tenen qualitats diferents que són beneficioses per als estudiants. A més, molts estudiants semblen experimentar el fenomen anomenat ansietat parlant en llengües estrangeres. Els objectius d'aquest projecte són veure si els estereotips sobre els professors nadius i no nadius estan presents entre els joves aprenents d'anglès i si els estudiants d'anglès pateixen ansietat en parlar una llengua estrangera.
    Materia: Filologia
    Idioma: en
    Áreas temáticas: Filología Philology Filologia
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Estudiante: Salvat Figueras, Clàudia
    Curso académico: 2021-2022
    Título en diferentes idiomas: Quién es mejor hablante de inglés? Perspectivas nativas y no nativas Who Is a Better Speaker of English? Native vs. Non-native Perspectives Qui és millor parlant d'anglès? Perspectives nadives i no nadives
    Fecha de la defensa del treball: 2022-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: profesores/as de inglés nativos/as, profesores/as de inglés no nativos, ansiedad por hablar una lengua extranjera, LX, L1 native English-speaking teachers (NESTs), non-native English-speaking teachers (non-NESTs), foreign language speaking anxiety (FLSA), LX, L1 professors/es d'anglès nadius/es, professors/es d'anglès no nadius/es, ansietat per parlar una llengua estrangera, LX, L1
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 9
    Título en la lengua original: Who Is a Better Speaker of English? Native vs. Non-native Perspectives
    Director del proyecto: Gallego Balsà, Lídia
    Enseñanza(s): Anglès
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Filologia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar