Fecha de alta en el repositorio: 2024-01-30
Resumen: This work is an investigation based on the verification of the effectiveness of the implementation of a daily relaxation habit to improve the concentration of third grade primary students in the classroom. During this, a group of twenty-five students is observed for a period of four weeks to see their evolution and which factors intervene, benefit and hinder the achievement of the habit in question. In addition, data is collected on their behavior and execution of the habit for nine weeks. Aquest treball és una investigació basada en la comprovació de l'eficàcia de la implementació d'un hàbit de relaxació diària per millorar la concentració d'alumnes de tercer de primària a l'aula. Durant aquesta, s'observa a un grup de vint-i-cinc alumnes durant un període de quatre setmanes per veure la seva evolució i quins factors intervenen, beneficien i dificulten l'assoliment de l'hàbit en qüestió. A més, es recullen dades del seu comportament i execució de l'hàbit durant nou setmanes.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Sanromà Piñol, Eduard
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: La relajación, la herramienta para prolongar la concentració Relaxation, the tool to extend concentration
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Relajación, concentración, intervención Relaxation, concentration, intervention Relaxació, concentració, intervenció
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: La relaxació, l'eina per prolongar la concentració
Director del proyecto: Pons Altes, Josep Maria
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)