Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Els infants davant el joc simbòlic

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6750
    Autores:
    Tous Padró, Laura
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-01
    Resumen: Avui en dia a les escoles el joc simbòlic té una gran importància, ja que a través d'ell es poden adquirir moltes habilitats i, per tant, afavoreix el desenvolupament infantil. L'objectiu principal és conèixer si hi ha diferències en el desenvolupament del joc simbòlic, posant èmfasi a la capacitat de creativitat i interacció entre els alumnes d'una escola on potencien molt el joc, i una altra on duen a terme més propostes de treball. Per fer aquest estudi s'ha requerit la participació de 13 alumnes d'I5 de dues escoles públiques, una d'elles una ZER. Symbolic play is very important in schools today, as many skills can be acquired through it and, therefore, it promotes children's development. The main objective is to find out if there are differences in the development of symbolic play, emphasizing the capacity for creativity and interaction between the students of a school where they greatly enhance the game, and another where they carry out more work proposals . To carry out this study, the participation of 13 I5 students from two public schools, one of them a ZER, was required.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Tous Padró, Laura
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Children before symbolic play Los niños ante el juego simbólico
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-13
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Joc simbòlic, interacció, creativitat Symbolic play, interaction, creativity Juego simbólico, interacción, creatividad
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Els infants davant el joc simbòlic
    Director del proyecto: Josep Lluís Cañadilla López de Coca
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar