Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:7233
    Autores:
    Soriano García, Maria
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
    Resumen: Actualment la societat s'ha convertit en una era totalment digitalitzada i és per això que com a docents hem d'analitzar els punts forts i febles de la tecnologia dins de les aules per saber si aporta beneficis en els aprenentatges dels nens i les nenes. El principal objectiu d'aquest treball és analitzar si treballar les matemàtiques de manera manipulativa aporta algun valor afegit envers el treball matemàtic a través d'unes tauletes.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Soriano García, Maria
    Curso académico: 2023-2024
    Título en diferentes idiomas: El valor añadido de trabajar las matemáticas de manera manipulativa o tecnológica en Educación Infantil The added value of working mathematics in a manipulative or technological in Early Childhood Education El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
    Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
    Palabras clave: Matemáticas / Tecnologia / Manipulativa Mathematics / technology / manipulative Matemàtiques / Tecnologia / Manipulativa
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
    Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar