Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: Actualment la societat s'ha convertit en una era totalment digitalitzada i és per això que com a docents hem d'analitzar els punts forts i febles de la tecnologia dins de les aules per saber si aporta beneficis en els aprenentatges dels nens i les nenes. El principal objectiu d'aquest treball és analitzar si treballar les matemàtiques de manera manipulativa aporta algun valor afegit envers el treball matemàtic a través d'unes tauletes.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Soriano García, Maria
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: El valor añadido de trabajar las matemáticas de manera manipulativa o tecnológica en Educación Infantil The added value of working mathematics in a manipulative or technological in Early Childhood Education El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Palabras clave: Matemáticas / Tecnologia / Manipulativa Mathematics / technology / manipulative Matemàtiques / Tecnologia / Manipulativa
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)