Treballs Fi de Màster: Pedagogia

Un totat de 66 resultats.
Títol Data
Adquisició de coneixements i desenvolupament del pensament crític mitjançant l'aprenentatge basat en problemes. Un estudi de cas.2024-06-12
Análisis del nivel autopercibido de la competencia digital en la formación permanente no presencial. Un estudio de caso en el contexto argentino.2024-09-19
Anàlisis sobre els resultats en la implementació del Flipped Classroom en les pràctiques de taller d’Electromecànica de vehicles automòbils2024-06-06
Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà2022-06-17
Aprenentatge cooperatiu a les classes de Formació i Orientació Laboral del CFGM de Gestió Administrativa2021-06-18
Causas del absentismo escolar y alternativas para combatirlo basadas en la evidencia científica2022-06-20
Conciliació laboral i familiar, amb prespectiva de gènere2022-06-20
Cooperative learning as an EFL teaching methodology to foster students' participation and social skills2024-06-12
Desarrollo de una formación virtual asíncrona sobre la gestión de datos y el plan de gestión de datos de la ciencia abierta: un estudio de caso en la URV2023-06-01
Disseny i desenvolupament d’una eina per automatitzar les memòries digitals de les pràctiques de laboratori2023-09-20
Educació per al Desenvolupament Sostenible a l'aula de Tecnologia i Digitalització: l'estació de mesura de la qualitat de l'aire2024-06-14
El cinema a l’aula d’història. Una proposta per millorar la comprensió de conceptes abstractes i promoure l’empatia2024-06-07
El fomento del pensamiento crítico en tiempos de (des)información: las ideas y valores de los contenidos mediáticos2022-06-17
El podcast como recurso para mejorar la comprensión y expresión oral en Secundaria2021-06-21
El treball cooperatiu, metacognitiu i autònom per millorar l’expressió escrita en llengua catalana. Estudi de cas d'un grup de 4t de l'ESO2024-09-09
El treball de competències en situacions d’educació no formal mitjançant el Ninus 2020-06-26
Estratègies per apropar i fer atractiva la Història a l'alumnat de l'ESO. La investigació historiogràfica adaptada als adolescents.2022-06-17
Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat2021-06-18
Estudi dels efectes de la introducció de la gamificació en el procés d'avaluació de l'assignatura de Química de 4rt d'ESO, sobre la motivació i els resultats acadèmics de l'alumnat.2021-06-18
Estudi d’usabilitat i satisfacció sobre una simulació virtual en Educació Superior2023-06-22
Estudi d’usabilitat i satisfacció sobre una simulació virtual en Educació Superior2023-06-22
Explorant el potencial del Joc de Rol: Una nova metodologia per a la formació de joves adults de Formació Professional Superior.2024-06-13
Explorant Enllaços: Aprenentatge basat en problemes en Química de 3r de ESO2024-06-10
Fem realitat el ROCKIN: Projecte d'esdeveniment a l'aula. Aprenentatge Basat en Projectes a Batxillerat.2024-06-11
Fleitas Pérez, Catherine2024-06-10
Impacto de la gamificación en estudiantes de quinto de primaria 2023-06-20
Impacto emocional de la docencia y la dirección escolar: análisis de una escuela de máxima complejidad en reus, tarragona.2022-06-20
Implementació de dinàmiques role-playing en l'assignatura d'Economia de 4t d'E.S.O. per apropar el mercat laboral a l'aula.2021-06-21
Implementació de la gamificació en activitats de planificació del manteniment d'instal·lacions d'energia eòlica2024-06-14
Implementació de l'Aprenentatge Basat en Problemes per treballar el magnetisme i l'electroestàtica amb alumnes de Física i Química de 3r ESO2021-06-22
Implementación de la gamificación en la enseñanza de los complementos verbales: ¿Mejora el rendimeinto académico y la motivación?2024-06-10
Invertim la nostra classe amb seguretat. Implementació d'una metodologia activa a l'aula del primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Prevenció de Riscos Professionals que ofereix l'IES Pere Martell: La classe invertida2024-06-06
Juntos tenemos mejores ideas: los efectos del aprendizaje cooperativo en la producción oral y escrita de un texto argumentativo y en la motivación académica2021-06-17
La competencia digital de estudiantes de primaria. Diseño y validación de una herramienta de evaluación.2021-06-22
La competencia digital del docente y el uso de la Tecnología Digital en el Institut d’Almenar para el diseño de la Estrategia Digital de Centro. Estudio de caso.2023-09-21
La gamificació com a estratègia educativa per augmentar la motivació a les aules i la seva relació amb el rendiment escolar a les classes de Biologia de primer d’ESO2024-11-06
La ludificació com a eina per incrementar la motivació i el grau d'assoliment dels coneixements2024-06-05
L'aprenentatge cooperatiu aplicat a la descoberta de la civilització egípcia i mesopotàmica2024-06-7
L’aprenentatge cooperatiu en l’ensenyament del moviment harmònic simple en segon curs de Batxillerat2024-06-10
L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa.2021-06-17
Les Caixes d'aprenentatge com a implantació DUA2022-06-15
L'escape room virtual com a Eina d'Aprenentatge a l'Aula de Batxillerat2024-06-13
L'estil docent favorable al guany d'autonomia de l'alumnat, o autonomy-supportive teaching, en el context de l'Educació Secundària Obligatòria"2024-06-11
L'evolució del circ. Com el Cirque du Soleil ha creat un nou espai de mercat amb l'estratègia de l'Oceà Blau?2025-05-06
Literatura más allá de los libros2024-06-06
Martín Valcárcel, Laura2024-06-12
Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte2022-09-22
Millora del pensament computacional utilitzant Jupyter Notebooks a l'aula de secundària2024
Nurse Matilda: From Page to Stage. Using Reader’s Theatre to improve reading skills in an EFL classroom2024-06-10
Optimització de la Formació de Grups a l'Aula Utilitzant Intel·ligència Artificial i el Model DISC2024-06-06
Posant-nos les ulleres liles per mirar i explicar la realitat2021-06-17
Propuesta de evaluación de experiencia de usuario a partir de la revisión sistemática acerca del impacto de la usabilidad en las plataformas educativas2024-09-19
Què ens fa humans? Un viatge als orígens de la nostra espècie. La justícia global com a eix transversal del procés d'E-A de la Prehistòria a 1r d'ESO2022-06-16
¿Quina és la millor decisió financera?2024-06-05
Quin impacte té en alumnes de 4t d'ESO la interacció amb l'entorn creant un itinerari pel poble?2022-06-13
Quins elements ens envolten? De l'àtom a la taula periòdica: aplicació de l'aprenentatge basat en problemes en la física i la química2022-06-14
Áreas de conocimiento y contenidos de aprendizaje abordados a través de la robótica educativa en Educación Infantil: Revisión sistemática de la literatura.2023-09-21
Resolviendo el puzle educativo: un estudio sobre el impacto del método Jigsaw en el rendimiento académico de estudiantes de secundaria en el aula de Lengua Castellana y Literatura2024-06-14
Salvem en Mendeléiev: un Escape Room educacional basat en la gamificació2021-06-18
Ús de la gamificació com a millora de la motivació en l’entorn educatiu a l’educació secundària2024-06-06
Ús d'un sistema de vídeos interactius en la metodologia de Flipped Learning 2021-06-17
The Impact of Project-Based Learning on English Language Learners Writing Skills2024-06-13
The Impact of the Learning Stations Methodology on EFL Catalan Students' Writing Performance and Beliefs2022-06-13
Transmèdia a l'aula universitària: recomanacions d'ús de les xarxes socials per la realització d'una experiència pel desenvolupament de la competència digital amb estudiants d'educació2017-06
Un análisis de las prácticas educativas de referencia con tecnologías digitales publicadas por el Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado2021-06-22
Uso del aprendizaje basado en problemas como estrategia para el aprendizaje significativo e integrado de la biología2021-06-21