| Adquisició de coneixements i desenvolupament del pensament crític mitjançant l'aprenentatge basat en problemes. Un estudi de cas. | 2024-06-12 |
| Análisis del nivel autopercibido de la competencia digital en la formación permanente no presencial. Un estudio de caso en el contexto argentino. | 2024-09-19 |
| Anàlisis sobre els resultats en la implementació del Flipped Classroom en les pràctiques de taller d’Electromecànica de vehicles automòbils | 2024-06-06 |
| Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà | 2022-06-17 |
| Aprenentatge cooperatiu a les classes de Formació i Orientació Laboral del CFGM de Gestió Administrativa | 2021-06-18 |
| Causas del absentismo escolar y alternativas para combatirlo basadas en la evidencia científica | 2022-06-20 |
| Conciliació laboral i familiar, amb prespectiva de gènere | 2022-06-20 |
| Cooperative learning as an EFL teaching methodology to foster students' participation and social skills | 2024-06-12 |
| Desarrollo de una formación virtual asíncrona sobre la gestión de datos y el plan de gestión de datos de la ciencia abierta: un estudio de caso en la URV | 2023-06-01 |
| Disseny i desenvolupament d’una eina per automatitzar les memòries digitals de les pràctiques de laboratori | 2023-09-20 |
| Educació per al Desenvolupament Sostenible a l'aula de Tecnologia i Digitalització: l'estació de mesura de la qualitat de l'aire | 2024-06-14 |
| El cinema a l’aula d’història. Una proposta per millorar la comprensió de conceptes abstractes i promoure l’empatia | 2024-06-07 |
| El fomento del pensamiento crítico en tiempos de (des)información: las ideas y valores de los contenidos mediáticos | 2022-06-17 |
| El podcast como recurso para mejorar la comprensión y expresión oral en Secundaria | 2021-06-21 |
| El treball cooperatiu, metacognitiu i autònom per millorar l’expressió escrita en llengua catalana. Estudi de cas d'un grup de 4t de l'ESO | 2024-09-09 |
| El treball de competències en situacions d’educació no formal mitjançant el Ninus | 2020-06-26 |
| Estratègies per apropar i fer atractiva la Història a l'alumnat de l'ESO. La investigació historiogràfica adaptada als adolescents. | 2022-06-17 |
| Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat | 2021-06-18 |
| Estudi dels efectes de la introducció de la gamificació en el procés d'avaluació de l'assignatura de Química de 4rt d'ESO, sobre la motivació i els resultats acadèmics de l'alumnat. | 2021-06-18 |
| Estudi d’usabilitat i satisfacció sobre una simulació virtual en Educació Superior | 2023-06-22 |
| Estudi d’usabilitat i satisfacció sobre una simulació virtual en Educació Superior | 2023-06-22 |
| Explorant el potencial del Joc de Rol: Una nova metodologia per a la formació de joves adults de Formació Professional Superior. | 2024-06-13 |
| Explorant Enllaços: Aprenentatge basat en problemes en Química de 3r de ESO | 2024-06-10 |
| Fem realitat el ROCKIN: Projecte d'esdeveniment a l'aula. Aprenentatge Basat en Projectes a Batxillerat. | 2024-06-11 |
| Fleitas Pérez, Catherine | 2024-06-10 |
| Impacto de la gamificación en estudiantes de quinto de primaria | 2023-06-20 |
| Impacto emocional de la docencia y la dirección escolar: análisis de una escuela de máxima complejidad en reus, tarragona. | 2022-06-20 |
| Implementació de dinàmiques role-playing en l'assignatura d'Economia de 4t d'E.S.O. per apropar el mercat laboral a l'aula. | 2021-06-21 |
| Implementació de la gamificació en activitats de planificació del manteniment d'instal·lacions d'energia eòlica | 2024-06-14 |
| Implementació de l'Aprenentatge Basat en Problemes per treballar el magnetisme i l'electroestàtica amb alumnes de Física i Química de 3r ESO | 2021-06-22 |
| Implementación de la gamificación en la enseñanza de los complementos verbales: ¿Mejora el rendimeinto académico y la motivación? | 2024-06-10 |
| Invertim la nostra classe amb seguretat. Implementació d'una metodologia activa a l'aula del primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Prevenció de Riscos Professionals que ofereix l'IES Pere Martell: La classe invertida | 2024-06-06 |
| Juntos tenemos mejores ideas: los efectos del aprendizaje cooperativo en la producción oral y escrita de un texto argumentativo y en la motivación académica | 2021-06-17 |
| La competencia digital de estudiantes de primaria. Diseño y validación de una herramienta de evaluación. | 2021-06-22 |
| La competencia digital del docente y el uso de la Tecnología Digital en el Institut d’Almenar para el diseño de la Estrategia Digital de Centro. Estudio de caso. | 2023-09-21 |
| La gamificació com a estratègia educativa per augmentar la motivació a les aules i la seva relació amb el rendiment escolar a les classes de Biologia de primer d’ESO | 2024-11-06 |
| La ludificació com a eina per incrementar la motivació i el grau d'assoliment dels coneixements | 2024-06-05 |
| L'aprenentatge cooperatiu aplicat a la descoberta de la civilització egípcia i mesopotàmica | 2024-06-7 |
| L’aprenentatge cooperatiu en l’ensenyament del moviment harmònic simple en segon curs de Batxillerat | 2024-06-10 |
| L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa. | 2021-06-17 |
| Les Caixes d'aprenentatge com a implantació DUA | 2022-06-15 |
| L'escape room virtual com a Eina d'Aprenentatge a l'Aula de Batxillerat | 2024-06-13 |
| L'estil docent favorable al guany d'autonomia de l'alumnat, o autonomy-supportive teaching, en el context de l'Educació Secundària Obligatòria" | 2024-06-11 |
| L'evolució del circ. Com el Cirque du Soleil ha creat un nou espai de mercat amb l'estratègia de l'Oceà Blau? | 2025-05-06 |
| Literatura más allá de los libros | 2024-06-06 |
| Martín Valcárcel, Laura | 2024-06-12 |
| Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte | 2022-09-22 |
| Millora del pensament computacional utilitzant Jupyter Notebooks a l'aula de secundària | 2024 |
| Nurse Matilda: From Page to Stage. Using Reader’s Theatre to improve reading skills in an EFL classroom | 2024-06-10 |
| Optimització de la Formació de Grups a l'Aula Utilitzant Intel·ligència Artificial i el Model DISC | 2024-06-06 |
| Posant-nos les ulleres liles per mirar i explicar la realitat | 2021-06-17 |
| Propuesta de evaluación de experiencia de usuario a partir de la revisión sistemática acerca del impacto de la usabilidad en las plataformas educativas | 2024-09-19 |
| Què ens fa humans? Un viatge als orígens de la nostra espècie. La justícia global com a eix transversal del procés d'E-A de la Prehistòria a 1r d'ESO | 2022-06-16 |
| ¿Quina és la millor decisió financera? | 2024-06-05 |
| Quin impacte té en alumnes de 4t d'ESO la interacció amb l'entorn creant un itinerari pel poble? | 2022-06-13 |
| Quins elements ens envolten? De l'àtom a la taula periòdica: aplicació de l'aprenentatge basat en problemes en la física i la química | 2022-06-14 |
| Áreas de conocimiento y contenidos de aprendizaje abordados a través de la robótica educativa en Educación Infantil: Revisión sistemática de la literatura. | 2023-09-21 |
| Resolviendo el puzle educativo: un estudio sobre el impacto del método Jigsaw en el rendimiento académico de estudiantes de secundaria en el aula de Lengua Castellana y Literatura | 2024-06-14 |
| Salvem en Mendeléiev: un Escape Room educacional basat en la gamificació | 2021-06-18 |
| Ús de la gamificació com a millora de la motivació en l’entorn educatiu a l’educació secundària | 2024-06-06 |
| Ús d'un sistema de vídeos interactius en la metodologia de Flipped Learning | 2021-06-17 |
| The Impact of Project-Based Learning on English Language Learners Writing Skills | 2024-06-13 |
| The Impact of the Learning Stations Methodology on EFL Catalan Students' Writing Performance and Beliefs | 2022-06-13 |
| Transmèdia a l'aula universitària: recomanacions d'ús de les xarxes socials per la realització d'una experiència pel desenvolupament de la competència digital amb estudiants d'educació | 2017-06 |
| Un análisis de las prácticas educativas de referencia con tecnologías digitales publicadas por el Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado | 2021-06-22 |
| Uso del aprendizaje basado en problemas como estrategia para el aprendizaje significativo e integrado de la biología | 2021-06-21 |