Treballs Fi de Màster> Gestió d'Empreses

The (mis)match between the perceived and projected images of tourist destinations

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1129
    Autors:
    Van der Linden, Tim Egidius Carolus
  • Altres:

    Paraules clau: Imagen de Destino Turístico, Mapeo Mental, Gestión de Destinos Turísticos Tourism Destination Image, Mental Mapping, Tourism Destination Management Imatge de la destinació turística, Cartografia mental, Gestió de la destinació turística
    Títol en diferents idiomes: La (des)coincidencia entre las imágenes percibidas y proyectadas de los destinos turísticos The (mis)match between the perceived and projected images of tourist destinations La (des)concordança entre les imatges percebudes i projectades de les destinacions turístiques
    Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Van der Linden, Tim Egidius Carolus
    Aprenentatge Servei: No
    Departament: Gestió d'Empreses
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-09-14
    Crèdits del TFM: 12
    Director del projecte: Ustrov, Yury (PhD).
    Resum: El fenomen del turisme i les accions dels turistes es veuen impulsats per la imatge fins a un cert nivell. Aquest estudi busca trobar si hi ha una (mal)coincidència entre la imatge percebuda i projectada, en el context de les OD catalanes i els turistes holandesos. Per captar la imatge general de les destinacions turístiques, aquest estudi utilitza el mètode qualitatiu de cartografia mental com una manera útil de revelar com els turistes perceben les destinacions turístiques i es realitza una anàlisi de contingut a la pàgina web oficial de la Junta de Turisme de Catalunya. The phenomenon of tourism and the actions of tourists are driven by image to a certain level. This study seeks to find if there is a (mis)match between the perceived and projected image, from the context of Catalan DMOs and Dutch tourists. To capture the broad image of tourism destinations, this study uses the qualitative method of mental mapping as a useful way to reveal how tourists perceive tourism destinations and a content analysis on the official website of the Catalan Tourist Board is conducted.
    Matèria: Turisme
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
    Títol en la llengua original: The (mis)match between the perceived and projected images of tourist destinations
    Data d'alta al repositori: 2022-10-10
  • Paraules clau:

    Turismo y ocio
    Tourism and leisure
    Turisme i oci
    Turisme
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar