Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

The Use of Asynchronous Telecollaborations to Foster Intercultural Competence in Secondary-Level Foreign Language Students

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1514
    Autors:
    Robinson, Lindy
  • Altres:

    Paraules clau: Telecol·laboracions asíncrones, telecol·laboracions, competència intercultural Asynchronous telecollaborations, telecollaborations, intercultural competence Telecolaboraciones asíncronas, telecolaboraciones, competencia intercultural
    Títol en diferents idiomes: L'ús de telecol·laboracions asíncrones per fomentar la competència intercultural en els estudiants de secundària de llengües estrangeres The Use of Asynchronous Telecollaborations to Foster Intercultural Competence in Secondary-Level Foreign Language Students El uso de telecolaboraciones asincrónicas para fomentar la competencia intercultural en estudiantes de lenguas extranjeras de nivel secundario
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Robinson, Lindy
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-29
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Manegre, Marni
    Resum: La competència intercultural (IC) ha estat àmpliament reconeguda com un objectiu clau d'aprenentatge en l'ensenyament de llengües estrangeres. Amb la proliferació d'eines de comunicació mediades per ordinador, els investigadors han investigat les telecol·laboracions com a mitjà per promoure el desenvolupament de la CI en els estudiants de llengua. Fins avui, la majoria d'estudis s'han centrat en els estudiants a nivell terciari. L'estudi actual va examinar si una telecol·laboració asíncrona a curt termini té el potencial de fomentar de manera similar la CI en estudiants de secundària. A més, aquest estudi va avaluar si els estudiants d'aquest grup d'edat (edats entre 12 i 18 anys) troben exclusivament telecol·laboracions asíncrones beneficioses per al seu aprenentatge, la participació i la recomanació per a altres estudiants de llengua. Intercultural competence (IC) has been widely recognized as a key learning objective in foreign language instruction. With the proliferation of computer-mediated communication tools, researchers have investigated telecollaborations as a means of promoting IC development in language learners. To date, most studies have focused on students at the tertiary-level of education. The present study examined whether a short-term asynchronous telecollaboration has the potential to similarly foster IC in secondary-level students. Additionally, this study assessed whether students within this age group (ages 12 to 18 years old) find exclusively asynchronous telecollaborations beneficial to their learning, engaging, and recommendable to other language learners.
    Matèria: Educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: The Use of Asynchronous Telecollaborations to Foster Intercultural Competence in Secondary-Level Foreign Language Students
    Data d'alta al repositori: 2023-10-11
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar