Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Exploring the impact of Virtual Reality (VR) on EFL primary school students’ vocabulary acquisition and general motivation

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1720
    Autors:
    Mounjid, Mohamed Amine
  • Altres:

    Paraules clau: Virtual Reality, Vocabulary acquisition, Student Motivation
    Títol en diferents idiomes: Exploring the impact of Virtual Reality (VR) on EFL primary school students’ vocabulary acquisition and general motivation
    Àrees temàtiques: Filología Philology Filologia
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Estudiant: Mounjid, Mohamed Amine
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2024-06-20
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Gutiérrez-Colon Plana, Mar
    Resum: This study explores the impact of virtual reality (VR) on vocabulary acquisition and general motivation among primary school students. A quasi-experimental design was employed, involving two fourth-grade classes from a semi-private school in Tarragona, Spain. The experimental group received vocabulary instruction related to the VR Shark experience using CLASSVR glasses, Avantis Education Limited. On the other hand, the control group did not use VR glasses but received the same vocabulary instruction using the Grammar-Translation method (GTM). The study adopted pre- and post-tests to test vocabulary acquisition and pre- and post-questionnaires to assess motivation. The study findings revealed that students in the VR group showed significantly higher vocabulary test scores and increased motivation than the control group. Consequently, virtual reality (VR) can be an effective educational tool that enhances vocabulary acquisition and increases student motivation. Aquest estudi explora l'impacte de la realitat virtual (RV) en l'adquisició de vocabulari i la motivació general entre els estudiants de primària. S'ha fet servir un disseny quasi experimental, amb dues classes de quart curs d'una escola semiprivada de Tarragona. El grup experimental va rebre instruccions de vocabulari relacionades amb l'experiència VR Shark utilitzant ulleres CLASSVR, Avantis Education Limited. D'altra banda, el grup de control no utilitzava ulleres VR, sinó que rebia la mateixa instrucció de vocabulari utilitzant el mètode Grammar-Translation (GTM). L'estudi va adoptar proves prèvies i postproves per provar l'adquisició de vocabulari i preqüestionaris i postqüestionaris per avaluar la motivació. Els resultats de l'estudi van revelar que els estudiants del grup VR van mostrar puntuacions de prova de vocabulari significativament més altes i una motivació més gran que el grup de control. En conseqüència, la realitat virtual (RV) pot ser una eina educativa eficaç que potenciï l'adquisició de vocabulari i augmenti la motivació de l'alumnat.
    Matèria: Ensenyament
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: Exploring the impact of Virtual Reality (VR) on EFL primary school students’ vocabulary acquisition and general motivation
    Data d'alta al repositori: 2024-07-05
  • Paraules clau:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Ensenyament
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar