Paraules clau: Turismo de pantalla, desarrollo sostenible, marketing turístico Screen tourism, sustainable development, tourism marketing Turisme de pantalla, desenvolupament sostenible, màrqueting turístic
Títol en diferents idiomes: Investigación sobre el impacto de las obras de cine y televisión y la tecnología de realidad virtual en los destinos turísticos Research on the impact of film and television works and VR technology on tourist destinations Investigació sobre l'impacte de les obres cinematogràfiques i televisives i la tecnologia VR a les destinacions turístiques
Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2020-2021
Estudiant: Song Xinyan
Departament: Geografia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2021-10-28
Crèdits del TFM: 12
Director del projecte: Borràs Nogués, Joan
Resum: This article combines the research of previous scholars and uses questionnaire surveys and analysis software to study the impact of film and television tourism and VR technology on tourists Aquest article combina la investigació d'estudis anteriors i utilitza enquestes de qüestionaris i programari d'anàlisi per estudiar l'impacte del turisme de cinema i televisió i la tecnologia de RV en turistes.
Matèria: Turisme
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Anglès
Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Títol en la llengua original: Research on the impact of film and television works and VR technology on tourist destinations
Data d'alta al repositori: 2021-11-04