Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà | 2022-06-17 |
Aprenentatge cooperatiu a les classes de Formació i Orientació Laboral del CFGM de Gestió Administrativa | 2021-06-18 |
Causas del absentismo escolar y alternativas para combatirlo basadas en la evidencia científica | 2022-06-20 |
Conciliació laboral i familiar, amb prespectiva de gènere | 2022-06-20 |
Desarrollo de una formación virtual asíncrona sobre la gestión de datos y el plan de gestión de datos de la ciencia abierta: un estudio de caso en la URV | 2023-06-01 |
Disseny i desenvolupament d’una eina per automatitzar les memòries digitals de les pràctiques de laboratori | 2023-09-20 |
El fomento del pensamiento crítico en tiempos de (des)información: las ideas y valores de los contenidos mediáticos | 2022-06-17 |
El podcast como recurso para mejorar la comprensión y expresión oral en Secundaria | 2021-06-21 |
El treball de competències en situacions d’educació no formal mitjançant el Ninus | 2020-06-26 |
Estratègies per apropar i fer atractiva la Història a l'alumnat de l'ESO. La investigació historiogràfica adaptada als adolescents. | 2022-06-17 |
Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat | 2021-06-18 |
Estudi dels efectes de la introducció de la gamificació en el procés d'avaluació de l'assignatura de Química de 4rt d'ESO, sobre la motivació i els resultats acadèmics de l'alumnat. | 2021-06-18 |
Estudi d’usabilitat i satisfacció sobre una simulació virtual en Educació Superior | 2023-06-22 |
Estudi d’usabilitat i satisfacció sobre una simulació virtual en Educació Superior | 2023-06-22 |
Impacto de la gamificación en estudiantes de quinto de primaria | 2023-06-20 |
Impacto emocional de la docencia y la dirección escolar: análisis de una escuela de máxima complejidad en reus, tarragona. | 2022-06-20 |
Implementació de dinàmiques role-playing en l'assignatura d'Economia de 4t d'E.S.O. per apropar el mercat laboral a l'aula. | 2021-06-21 |
Implementació de l'Aprenentatge Basat en Problemes per treballar el magnetisme i l'electroestàtica amb alumnes de Física i Química de 3r ESO | 2021-06-22 |
Juntos tenemos mejores ideas: los efectos del aprendizaje cooperativo en la producción oral y escrita de un texto argumentativo y en la motivación académica | 2021-06-17 |
La competencia digital de estudiantes de primaria. Diseño y validación de una herramienta de evaluación. | 2021-06-22 |
La competencia digital del docente y el uso de la Tecnología Digital en el Institut d’Almenar para el diseño de la Estrategia Digital de Centro. Estudio de caso. | 2023-09-21 |
L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa. | 2021-06-17 |
Les Caixes d'aprenentatge com a implantació DUA | 2022-06-15 |
Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte | 2022-09-22 |
Posant-nos les ulleres liles per mirar i explicar la realitat | 2021-06-17 |
Què ens fa humans? Un viatge als orígens de la nostra espècie. La justícia global com a eix transversal del procés d'E-A de la Prehistòria a 1r d'ESO | 2022-06-16 |
Quin impacte té en alumnes de 4t d'ESO la interacció amb l'entorn creant un itinerari pel poble? | 2022-06-13 |
Quins elements ens envolten? De l'àtom a la taula periòdica: aplicació de l'aprenentatge basat en problemes en la física i la química | 2022-06-14 |
Áreas de conocimiento y contenidos de aprendizaje abordados a través de la robótica educativa en Educación Infantil: Revisión sistemática de la literatura. | 2023-09-21 |
Salvem en Mendeléiev: un Escape Room educacional basat en la gamificació | 2021-06-18 |
Ús d'un sistema de vídeos interactius en la metodologia de Flipped Learning | 2021-06-17 |
The Impact of the Learning Stations Methodology on EFL Catalan Students' Writing Performance and Beliefs | 2022-06-13 |
Transmèdia a l'aula universitària: recomanacions d'ús de les xarxes socials per la realització d'una experiència pel desenvolupament de la competència digital amb estudiants d'educació | 2017-06 |
Un análisis de las prácticas educativas de referencia con tecnologías digitales publicadas por el Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado | 2021-06-22 |
Uso del aprendizaje basado en problemas como estrategia para el aprendizaje significativo e integrado de la biología | 2021-06-21 |