Keywords: geografia, apropiació del territori, ciències socials, ensenyament de la geografia geography, appropiation of the territory, social sciences, geography teaching
Title in different languages: geography, appropiation of the territory, social sciences, geography teaching Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidenciality: No
Academic year: 2020-2021
Student: Vendrell Venrell, Joan
Department: Pedagogia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2021-06-18
Project director: Garcia-Borés Comas, Iban
Abstract: El treball planteja un estudi de cas on es comparen dos grups de 3r d’ESO d’un centre de Tarragona amb nivells acadèmics similars. En el marc de l’assignatura de Ciències Socials es porta a terme una experimentació de 5 sessions en la qual una classe treballa sobre un àmbit geogràfic més proper i una altra classe sobre un àmbit geogràfic més llunyà, tot compartint continguts teòrics comuns. L’estudi no aconsegueix demostrar que aquell grup que treballa sobre l’àmbit geogràfic més proper al centre obté millors resultats que aquell grup que treballa sobre un àmbit geogràfic més llunyà.
Subject: Ciències de l'educació
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: Català
Education area(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Title in original language: Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat
Creation date in repository: 2021-07-26