Keywords: Turismo de pantalla, desarrollo sostenible, marketing turístico Screen tourism, sustainable development, tourism marketing Turisme de pantalla, desenvolupament sostenible, màrqueting turístic
Title in different languages: Investigación sobre el impacto de las obras de cine y televisión y la tecnología de realidad virtual en los destinos turísticos Research on the impact of film and television works and VR technology on tourist destinations Investigació sobre l'impacte de les obres cinematogràfiques i televisives i la tecnologia VR a les destinacions turístiques
Subject areas: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Confidenciality: No
Academic year: 2020-2021
Student: Song Xinyan
Department: Geografia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2021-10-28
TFM credits: 12
Project director: Borràs Nogués, Joan
Abstract: This article combines the research of previous scholars and uses questionnaire surveys and analysis software to study the impact of film and television tourism and VR technology on tourists Aquest article combina la investigació d'estudis anteriors i utilitza enquestes de qüestionaris i programari d'anàlisi per estudiar l'impacte del turisme de cinema i televisió i la tecnologia de RV en turistes.
Subject: Turisme
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: Anglès
Education area(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Title in original language: Research on the impact of film and television works and VR technology on tourist destinations
Creation date in repository: 2021-11-04