Keywords: Turismo de pantalla, desarrollo sostenible, marketing turístico; Screen tourism, sustainable development, tourism marketing; Turisme de pantalla, desenvolupament sostenible, màrqueting turístic
Title in different languages: Investigación sobre el impacto de las obras de cine y televisión y la tecnología de realidad virtual en los destinos turísticos; Research on the impact of film and television works and VR technology on tourist destinations; Investigació sobre l'impacte de les obres cinematogràfiques i televisives i la tecnologia VR a les destinacions turístiques
Subject areas: Turismo y ocio; Tourism and leisure; Turisme i oci
Confidenciality: No
Academic year: 2020-2021
Student: Song Xinyan
Department: Geografia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2021-10-28
TFM credits: 12
Project director: Borràs Nogués, Joan
Abstract: This article combines the research of previous scholars and uses questionnaire surveys and analysis software to study the impact of film and television tourism and VR technology on tourists; Aquest article combina la investigació d'estudis anteriors i utilitza enquestes de qüestionaris i programari d'anàlisi per estudiar l'impacte del turisme de cinema i televisió i la tecnologia de RV en turistes.
Subject: Turisme
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: Anglès
Education area(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Title in original language: Research on the impact of film and television works and VR technology on tourist destinations
Creation date in repository: 2021-11-04