Palabras clave: cajas de aprendizaje, DUA, educación secundaria, libertad del método de aprendizaje learning Boxes, DUA, secondary education, learning freedom learning method caixes d’aprenentatge, DUA, educació secundaria, llibertat del mètode d’aprenentatge
Título en diferentes idiomas: Las cajas de aprendizaje como implantación del DUA Learning Box as DUA implantation Les Caixes d'aprenentatge com a implantació DUA
Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Luque Gómez, Rafael
APS: NO
Departamento: Pedagogia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-15
Director del proyecto: Lopez Besora, Josep Maria
Resumen: Amb les caixes d’aprenentatge mostrem les formes de treballar a l’aula facilitant diferents tipus de representació, metodologies i accions per que l’alumnat pugui tenir la llibertat a escollir la forma d'aprendre els continguts. Rebre la informació per escrit, per mitjans visuals o l'aprenentatge amb una forma física. Donar opcions per treballar de diferents formes, és la manera de generar en l’alumnat la motivació per aprendre continguts. Tot juntament amb el treball cooperatiu, fomentant la inclusió a l’aula i un aprenentatge dins les pautes del Disseny Universal de l’aprenentatge en una unitat didàctica competencial.
Materia: aprenentage
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Título en la lengua original: Les Caixes d'aprenentatge com a implantació DUA
Fecha de alta en el repositorio: 2022-11-19