Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Perspectiva de gènere i desenvolupament rural

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1306
    Autores:
    Vicente Gil, Maria
  • Otros:

    Palabras clave: Políticas públicas, perspectiva feminista y mundo rural Public polítics, feminist perspective, rural world Polítiques públiques, perspectiva feminista, món rural
    Título en diferentes idiomas: Perspectiva de género y desarrollo rural Gender perspective and rural development Perspectiva de gènere i desenvolupament rural
    Áreas temàticas: Antropología Anthropology Antropologia
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2021-2022
    Estudiante: Vicente Gil, Maria
    Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-20
    Creditos del TFM: 9
    Director del proyecto: Romera Lorenzo, Maria Pilar
    Resumen: Es necessari emmarcar la importància de la perspectiva de gènere en les polítiques públiques per al desenvolupament rural i fer-ho des del feminisme. Actualment les polítiques rurals tenen un biaix endocèntric en l’aplicació de la perspectiva de gènere i perpetuen desigualtats arrelades en les estructures del sistema patriarcal. L’escassa participació femenina als òrgans on es debaten les polítiques rurals i el continuat èxode rural femení denoten la necessitat de transformar el sistema actual i començar a pensar en les dones com a subjectes de fer política i imprescindibles per potenciar un desenvolupament rural en consonància amb les diferents ruralitats existents.
    Materia: Antropologia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Enseñanza(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Título en la lengua original: Perspectiva de gènere i desenvolupament rural
    Fecha de alta en el repositorio: 2023-03-13
  • Palabras clave:

    Antropología
    Anthropology
    Antropologia
    Antropologia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar