Palabras clave: aprenentatge cooperatiu, alumnat amb necessitats educatives especials, text argumentatiu, expressió escrita, expressió oral, motivació intrínseca cooperative learning, students with special education needs, argumentative text, written and oral expression, intrinsic motivatio aprendizaje cooperativo, alumnado con necesidades educativas especiales, texto argumentativo, expresión escrita, expresión oral, motivación intrínseca
Título en diferentes idiomas: Together we have better ideas: the effects of cooperative learning on oral and written production of an argumentative text and academic motivation Juntos tenemos mejores ideas: los efectos del aprendizaje cooperativo en la producción oral y escrita de un texto argumentativo y en la motivación académica
Áreas temàticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialidad: No
Curso académico: 2020-2021
Estudiante: Rom Salvador, Mireia
APS: NO
Departamento: Pedagogia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2021-06-17
Director del proyecto: Cubells Bartolomé, Olga
Resumen: Aquest estudi avalua l’aplicació d’una proposta d’intervenció basada en la metodologia de l’aprenentatge cooperatiu en el marc de la matèria de Llengua Catalana i Literatura per a alumnat de segon de secundària. En concret, s’ha analitzat si l’aprenentatge cooperatiu contribueix a millorar el rendiment acadèmic en l’expressió escrita i en l’expressió oral de textos argumentatius, així com a augmentar la motivació intrínseca i a tenir una percepció més positiva respecte al treball en equip.
Materia: Aprenentatge
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Título en la lengua original: Junts tenim millors idees: els efectes de l’aprenentatge cooperatiu en la producció oral i escrita d’un text argumentatiu i en la motivació per aprendre
Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-06