Palabras clave: Adquisición de vocabulario, peliculas, literatura. Vocabulary acquisition, movies, literature, motivation, enjoyment. Adquisició de vocabulari, pel.lícules, literatura.
Título en diferentes idiomas: La aplicación del cine y la literatura en el inglés como lengua estranjera; evaluando la motivación, el disfrute y la adquisición del vocabulario de los estudiantes. The application of cinema and literature in the EFL classroom, and their assessment on student’s motivation, enjoyment, and vocabulary acquisition. L'aplicació del cinema i la literatura a l'anglès com a llengua estranjera; avaluació de la motivació, el gaudi i l'adquisició de vocabulari per part dels estudiants
Áreas temàticas: Filología Philology Filologia
Confidencialidad: No
Curso académico: 2023-2024
Estudiante: Delgado Guinovart, Gloria
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2024-06-19
Creditos del TFM: 11
Director del proyecto: Hà, Tú Anh
Resumen: This thesis explores whether students acquire and retain new vocabulary through reading literature or watching movies, and if that affects their motivation and enjoyment in the EFL classroom. The study was made with one group pre-test and post-test design with 19 participants aged from 10 to 11, whose English level was A2, beginning of B1. Aquesta tesi explora si els estudiants adquireixen i conserven un vocabulari nou a través de la lectura de literatura o la visualització de pel·lícules, i si això afecta la seva motivació i gaudi a l'aula EFL. L'estudi s'ha realitzat amb un disseny de pretest i posttest grupal amb 19 participants d'entre 10 i 11 anys, el nivell d'anglès dels quals era A2, inici de B1.
Materia: Ensenyament
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en la lengua original: The application of cinema and literature in the EFL classroom, and their assessment on student’s motivation, enjoyment, and vocabulary acquisition.
Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-04