Palabras clave: rendimiento en gramática, educación superior, aprendizaje interactivo grammar performance, higher education, interactive learning rendiment en gramàtica, educació superior, aprenentatge interactiu
Título en diferentes idiomas: Comparación entre la instrucción invertida y la tradicional: resultados de gramática de inglés como lengua extranjera en la educación superior Comparing Flipped and Traditional Instruction: EFL Grammar Outcomes in Higher Education Comparació entre la instrucció inversa i la tradicional: resultats de gramàtica d'anglès com a llengua estrangera en l'educació superior
Áreas temàticas: Filología Philology Filologia
Confidencialidad: No
Curso académico: 2023-2024
Estudiante: Aydin, Sezen
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2024-06-21
Creditos del TFM: 11
Director del proyecto: Espada Sánchez, Ana
Resumen: This study examines the effectiveness of the flipped classroom (FC) approach in teaching English grammar, compared to traditional methods. Using both quantitative and qualitative research methods, it assesses the impact on student outcomes. Quantitative analysis measures improvements in grammatical proficiency through test scores. Qualitatively, it surveys teachers' and students' perceptions, focusing on engagement, motivation, and learning behaviors. The findings show that flipped groups achieved higher post-test scores. Surveys indicate a preference for flipped instruction among both students and teachers, who are willing to use it in future lessons. This analysis highlights the benefits and challenges of flipped classroom implementation. Aquest estudi estudia l'eficàcia de l'enfocament de flipped classroom (FC) en l'ensenyament de la gramàtica anglesa, en comparació amb els mètodes tradicionals. Utilitzant mètodes de recerca tant quantitatius com qualitatius, avalua l'impacte en els resultats dels estudiants. L'anàlisi quantitativa mesura les millores en el domini gramatical a través de les puntuacions de les proves. Qualitativament, estudia les percepcions dels professors i dels estudiants, centrant-se en el compromís, la motivació i els comportaments d'aprenentatge. Els resultats mostren que els grups invertits van aconseguir puntuacions més altes després de la prova. Les enquestes indiquen una preferència per la instrucció inversa entre els estudiants i els professors, que estan disposats a utilitzar-la en futures lliçons. Aquesta anàlisi destaca els beneficis i els reptes de la implementació de l'aula inversa.
Materia: Ensenyament
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en la lengua original: Comparing Flipped and Traditional Instruction: EFL Grammar Outcomes in Higher Education
Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-05