Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Master’s in Teaching and Learning English as a Foreign / Second Language

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:657
    Autores:
    Gajda, Kamila
  • Otros:

    Palabras clave: MALL, aplicaciones móviles de aprendizaje de idiomas, HelloTalk MALL, mobile language learning applications, HelloTalk MALL, aplicacions d'aprenentatge d'idiomes per a mòbils, HelloTalk
    Título en diferentes idiomas: Maestría en Enseñanza y Aprendizaje del Inglés como Lengua Extranjera / Segunda Lengua Master’s in Teaching and Learning English as a Foreign / Second Language Màster en Ensenyament i Aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera / segona llengua
    Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2020-2021
    Codirector del trabajo: Oltra-Massuet, Isabel
    Estudiante: Gajda, Kamila
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2021-06-21
    Creditos del TFM: 11
    Director del proyecto: Rueda Ramos, Carmen
    Resumen: The purpose of this study was to verify whether HelloTalk can motivate language students to interact and learn in English outside the classroom. The research had a form of a case study. The data collection instruments were pre- and post-questionnaires, an interview, and a teacher’s journal. The educational materials were tailor-made worksheets. The study was divided into two parts. The first one- online English classes with the researcher and the second- using HelloTalk by the students. The results of the questionnaire confirmed the main and specific hypotheses and students’ perception of the app was positive. El propòsit d'aquest estudi era verificar si HelloTalk pot motivar els estudiants d'idiomes per interactuar i aprendre en anglès fora de l'aula. La investigació tenia una forma d'estudi de casos. Els instruments de recollida de dades eren pre- i post-questionnaires, una entrevista, i un diari del professor. Els materials educatius eren fulls de treball fets a mida. L'estudi es va dividir en dues parts. Les primeres classes d'anglès en línia amb l'investigador i la segona fent servir HelloTalk pels estudiants. Els resultats del qüestionari van confirmar les hipòtesis principals i específiques i la percepció de l'aplicació per part dels estudiants va ser positiva.
    Materia: Ciències de l'educació
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Anglès
    Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera / Segona Llengua
    Título en la lengua original: Master’s in Teaching and Learning English as a Foreign / Second Language
    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar