Palabras clave: Confinament, Aula invertida, Educació en línia Lockdown, Flipped Classroom, Online Education Confinamiento, Aula invertida, Educación en línea
Título en diferentes idiomas: L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa. The flipped classroom. An appropriate methodology in a time of educational uncertainty. El aula invertida. Una metodologia adequada en un momento de incertidumbre educativa.
Áreas temàticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialidad: No
Curso académico: 2020-2021
Estudiante: Roig Marcè, Agustí
Departamento: Pedagogia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2021-06-17
Director del proyecto: Triadó Soler, Anna
Resumen: Aquest estudi mostra els avantatges d’una educació a distància amb l’ús de les TIC a partir de la metodologia aula invertida o flipped classroom, que té la pretensió de què l’alumnat aprengui la teoria curricular individualment des de casa seva -per mitjà de materials diversos proposats pel docent- per així aprofitar les hores a l’aula en la realització d’activitats d’ensenyament i aprenentatge. Els resultats obtinguts mostren com un grup que utilitza aquesta metodologia millora el rendiment escolar i els resultats acadèmics. Amb una preparació prèvia, aquesta metodologia educativa pot ser adequada enmig d’una situació d’incertesa educativa com és un confinament.
Materia: Ciències de l'educació
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Català
Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Título en la lengua original: L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa.
Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20