Fons Daniel Vilaró RiusMemòria Digital de Catalunya

Carta de Daniel Vilaró Rius a Dolors Piñol Muntané i Danel Vilaró Piñol

  • Identification data

    Identifier:  FDVR:323
    Authors:  Daniel Vilaró Rius
    Abstract:
    Cara de Vilaró a la seva família on es dirigeix a la seva dona per reflexionar sobre la enyorança i els sentiments que experimenta quan els veu els dies de comunicació. Maldiu aquells que el varen denunciar falsament i demana a la seva esposa que vagi a buscar la fitxa a la caixa d’estalvis perquè ell pugui firmar.
  • Others:

    Author: Daniel Vilaró Rius
    Digital MDC's Identifier: http://mdc.csuc.cat/cdm/ref/collection/vilaroURV/id/323, C.1.1.1.1.63
    Published by: Universitat Rovira i Virgili
    Abstract: Cara de Vilaró a la seva família on es dirigeix a la seva dona per reflexionar sobre la enyorança i els sentiments que experimenta quan els veu els dies de comunicació. Maldiu aquells que el varen denunciar falsament i demana a la seva esposa que vagi a buscar la fitxa a la caixa d’estalvis perquè ell pugui firmar.
    Access rights: openaccess
    Orginal document's date: 1940-10-16
    Document's name: Carta de Daniel Vilaró Rius a Dolors Piñol Muntané i Danel Vilaró Piñol
    Right's Management: Còpia permesa amb finalitat d'estudi o recerca, citant la font 'Fons Daniel Vilaró Rius'. Per a qualsevol altre ús cal demanar autorització.
    Subjects: Vilaró, Daniel; 1940; correspondència judicial; presó Model; Barcelona
    Repository: Memòria Digital de Catalunya
    Language: castellà
    Record's date: 2019-12-16
  • Keywords:

    Vilaró
    Daniel; 1940; correspondència judicial; presó Model; Barcelona
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar