Autor segons l'article: Papaoikonomou, Eleni; Valor, Carmen; Ginieis, Matías
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Ginieis Iribarren, Matías Carlos / Papaoikonomou, Eleni
Paraules clau: Quality Qualitative methods Knowledge Information management Information Impact Green Experiences Ethical consumption Diaries Decision-making Consumption Complexity Choice Behavior Barriers
Àrees temàtiques: Management science and operations research Management Interdisciplinar General business,management and accounting Engenharias iii Economia Ciencias sociales Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all) Business Administração, ciências contábeis e turismo Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 00251747
Adreça de correu electrònic de l'autor: matias.ginieis@urv.cat eleni.papaoikonomou@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-4459-2899 0000-0003-0198-2926
Data d'alta del registre: 2024-09-07
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
Enllaç font original: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/MD-11-2016-0761/full/html
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Management Decision. 56 (3): 645-662
Referència de l'ítem segons les normes APA: Papaoikonomou, Eleni; Valor, Carmen; Ginieis, Matías (2018). Looking for info? Understanding ethical consumer information management using a diary approach. Management Decision, 56(3), 645-662. DOI: https://doi.org/10.1108/MD-11-2016-0761
DOI de l'article: https://doi.org/10.1108/MD-11-2016-0761
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2018
Tipus de publicació: Journal Publications