Articles producció científica> Geografia

Reconocer el territorio, medir la propiedad y evaluar los recursos: la Junta General de Estadística y la cartografía temática en España (1856-1870)

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:6365053
    Autors:
    José Ignacio Muro MoralesFrancesc Nadal PiquéLuis Urteaga González
  • Altres:

    Autor segons l'article: José Ignacio Muro Morales; Francesc Nadal Piqué; Luis Urteaga González
    Departament: Geografia
    Autor/s de la URV: Muro Morales, José Ignacio
    Paraules clau: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
    Grup de recerca: GRATET. Anàlisi Territorial i Estudis Turístics
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 02115611
    Adreça de correu electrònic de l'autor: joseignacio.muro@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0735-6117
    Data d'alta del registre: 2023-11-11
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: http://www.ub.edu/gehc/es/publicaciones/item/reconocer-el-territorio-medir-la-propiedad-y-evaluar-los-recursos-la-junta-general-de-estadistica-y-la-cartografia-tematica-en-espana-1856-1870
    Referència a l'article segons font original: Anthropos: Boletín De Información Y Documentación. (Extra 43): 66-75
    Referència de l'ítem segons les normes APA: José Ignacio Muro Morales; Francesc Nadal Piqué; Luis Urteaga González (1994). Reconocer el territorio, medir la propiedad y evaluar los recursos: la Junta General de Estadística y la cartografía temática en España (1856-1870). Anthropos: Boletín De Información Y Documentación, (Extra 43), 66-75
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 1994
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    @infoAeu
    @residentesaeu
    @uroweb
    Etiqueta «#»
    Hashtag
    02115611
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar