Articles producció científica> Història i Història de l'Art

Concreció, aplicació i humilitat

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9216667
    Autors:
    Josep Maria Pons i Altés
    Resum:
    Hem de carregar-nos d’humilitat si volem explicar els comportaments humans, també els relacionats amb l’educació. Des de la humilitat, la concreció i l’aplicació, però també des de l’exigència, la recerca educativa (i, en el nostre cas, la recerca des de les didàctiques específiques) trobarà la utilitat que la societat ens reclama.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Josep Maria Pons i Altés
    Departament: Història i Història de l'Art
    Autor/s de la URV: Pons Altes, Josep Maria
    Resum: Hem de carregar-nos d’humilitat si volem explicar els comportaments humans, també els relacionats amb l’educació. Des de la humilitat, la concreció i l’aplicació, però també des de l’exigència, la recerca educativa (i, en el nostre cas, la recerca des de les didàctiques específiques) trobarà la utilitat que la societat ens reclama.
    Àrees temàtiques: Educación Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: josepmaria.pons@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-6833-8241
    Data d'alta del registre: 2024-02-25
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3014
    Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (32): 5-6
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Josep Maria Pons i Altés (2019). Concreció, aplicació i humilitat. Comunicació Educativa, (32), 5-6. DOI: 10.17345/comeduc325-6
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: 10.17345/comeduc325-6
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2019
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Educación
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar