Autor segons l'article: Jorge de Andrés Sánchez; Mario Arias Oliva; Jorge Pelegrín Borondo; Rua Orlando Lima
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Arias Oliva, Mario / De Andrés Sànchez, Jorge
Resum: Fundamentos: El éxito de las políticas para erradicar la COVID-19 depende de la aceptación que tengan las vacunas entre la población. Este trabajo midió la influencia en la intención de vacunarse contra el SARS-CoV-2 de tres variables usuales en estudios sobre el comportamiento del consumidor:
Àrees temàtiques: Sociologia i política Saúde coletiva Public, environmental & occupational health Public health, environmental and occupational health Psicología Medicine (miscellaneous) Medicine (all) Medicina i Interdisciplinar General medicine Economia Ciencias sociales Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: mario.arias@urv.cat jorge.deandres@urv.cat jorge.deandres@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0002-6874-4036 0000-0002-7715-779X 0000-0002-7715-779X
Data d'alta del registre: 2024-07-27
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Revista Espanola De Salud Publica. (95):
Referència de l'ítem segons les normes APA: Jorge de Andrés Sánchez; Mario Arias Oliva; Jorge Pelegrín Borondo; Rua Orlando Lima (2021). Factores explicativos de la aceptación de la vacuna para el SARS-CoV-2 desde la perspectiva del comportamiento del consumidor. Revista Espanola De Salud Publica, (95), -
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2021
Tipus de publicació: Journal Publications