Autor segons l'article: Núria Voltas Moreso; Paula Morales Hidalgo; Elena Castarlenas Solé; Anna Huguet; Fátima El Bouhali; Maria Josep Alemany; Josefa Canals Sans
Departament: Psicologia
Autor/s de la URV: Canals Sans, Josefa / Morales Hidalgo, Paula / Voltas Moreso, Núria
Paraules clau: Educación Psicología y educación
Resum: An increasing number of people with neurodevelopmental disorders are accessing to higher education. In recent years, universities have more resources to address neurodiversity, but there is still a lack of specific support to adequately respond to their difficulties and offer the best support and guidance. It is essential to promote their access to the university and guarantee their permanence and subsequent integration into the labour market.
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: josefa.canals@urv.cat nuria.voltas@urv.cat paula.morales@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0002-6209-9558 0000-0001-8855-0282
Data d'alta del registre: 2025-02-24
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Referència a l'article segons font original: Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació. (6): 109 -
Referència de l'ítem segons les normes APA: Núria Voltas Moreso; Paula Morales Hidalgo; Elena Castarlenas Solé; Anna Huguet; Fátima El Bouhali; Maria Josep Alemany; Josefa Canals Sans (2023). ¿Qué necesitan los estudiantes universitarios con trastornos del neurodesarrollo, para mejorar en aprendizaje, en habilidades socio-comunicativas y en su bienestar emocional?: Grupos focales con expertos en TEA, TDAH y Trastornos de aprendizaje. Creación del Programa TU-Help!. Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació, (6), 109 -
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2023
Tipus de publicació: Journal Publications