Articles producció científica> Pedagogia

The interactive whiteboard as a tool for teaching, learning and creating material

  • Identification data

    Identifier: imarina:5784658
    Authors:
    Palau Martín, RamonMarquès Molias, LuisHolgado Garcia, Josep
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Palau Martín, Ramon; Marquès Molias, Luis; Holgado Garcia, Josep
    Department: Pedagogia
    URV's Author/s: Holgado García, José Benito / Marqués Molías, Luis / Palau Martin, Ramon Felix
    Keywords: Treball col·laboratiu Teaching Suport tecnologic Sistemes de resposta interactiva Pissarra digital interactiva Learning Interactive learning environments Creativitat
    Thematic Areas: Educación Educació Ciencias de la educación
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: luis.marques@urv.cat josep.holgado@urv.cat ramon.palau@urv.cat
    Author identifier: 0000-0003-3370-8016 0000-0003-2636-0496 0000-0002-9843-3116
    Record's date: 2023-10-21
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Link to the original source: https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/608
    Papper original source: Universitas Tarraconensis revista De Ciències De L'educació. 1 (XXXVII): 99-106
    APA: Palau Martín, Ramon; Marquès Molias, Luis; Holgado Garcia, Josep (2012). The interactive whiteboard as a tool for teaching, learning and creating material. Universitas Tarraconensis revista De Ciències De L'educació, 1(XXXVII), 99-106
    Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Article's DOI: 10.17345/ute.2012.608
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2012
    Publication Type: Journal Publications
  • Keywords:

    Treball col·laboratiu
    Teaching
    Suport tecnologic
    Sistemes de resposta interactiva
    Pissarra digital interactiva
    Learning
    Interactive learning environments
    Creativitat
    Educación
    Educació
    Ciencias de la educación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar