Autor según el artículo: Diversos i M. Concepció Torres Sabaté
Departamento: Pedagogia
Autor/es de la URV: Torres Sabaté, Maria Concepció
Resumen: Aquest article pretén donar a conèixer al Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER), un equip de professors i professores de totes les universitats catalanes, format fa més de vint anys. El GIER vetlla per la presència de l'escola rural en els plans d'estudi de les respectives facultats i, per fer-ho, a part de les Jornades d'Escola Rural per a estudiants de mestre que s'organitzen cada any de manera col·laborativa, es duen a terme altres activitats més puntuals. L'article exposa l'impacte i la repercussió de totes aquestes activitats en els plans de formació de cada universitat participant.
Áreas temáticas: Educación Educació
Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Direcció de correo del autor: mariaconcepcio.torres@urv.cat
Identificador del autor: 0000-0002-5008-8069
Fecha de alta del registro: 2023-09-30
Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enlace a la fuente original: https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142229
Referencia al articulo segun fuente origial: Revista Catalana De Pedagogia. 10 163-175
Referencia de l'ítem segons les normes APA: Diversos i M. Concepció Torres Sabaté (2016). L'Escola Rural en els Plans de Formació Inicial dels Estudis de Mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER). Revista Catalana De Pedagogia, 10(), 163-175
URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entidad: Universitat Rovira i Virgili
Año de publicación de la revista: 2016
Tipo de publicación: Journal Publications