Articles producció científica> Pedagogia

L'Escola Rural en els Plans de Formació Inicial dels Estudis de Mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER)

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:5131350
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/imarina5131350
  • Autores:

    Diversos i M. Concepció Torres Sabaté
  • Otros:

    Autor según el artículo: Diversos i M. Concepció Torres Sabaté
    Departamento: Pedagogia
    Autor/es de la URV: Torres Sabaté, Maria Concepció
    Resumen: Aquest article pretén donar a conèixer al Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER), un equip de professors i professores de totes les universitats catalanes, format fa més de vint anys. El GIER vetlla per la presència de l'escola rural en els plans d'estudi de les respectives facultats i, per fer-ho, a part de les Jornades d'Escola Rural per a estudiants de mestre que s'organitzen cada any de manera col·laborativa, es duen a terme altres activitats més puntuals. L'article exposa l'impacte i la repercussió de totes aquestes activitats en els plans de formació de cada universitat participant.
    Áreas temáticas: Educación Educació
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: mariaconcepcio.torres@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0002-5008-8069
    Fecha de alta del registro: 2023-09-30
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142229
    Referencia al articulo segun fuente origial: Revista Catalana De Pedagogia. 10 163-175
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Diversos i M. Concepció Torres Sabaté (2016). L'Escola Rural en els Plans de Formació Inicial dels Estudis de Mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER). Revista Catalana De Pedagogia, 10(), 163-175
    URL Documento de licencia: http://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2016
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Rural education, rural school, initial teacher training, university, multigrade teaching
    Educación
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar