Articles producció científica> Psicologia

Assessing indirect aggression in aggressors and targets: Spanish adaptation of the Indirect Aggression Scales

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:5864548
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/imarina5864548
  • Autores:

    Anguiano-Carrasco, Cristina
    Vigil-Colet, Andreu
  • Otros:

    Autor según el artículo: Anguiano-Carrasco, Cristina; Vigil-Colet, Andreu;
    Departamento: Psicologia
    Autor/es de la URV: ANGUIANO CARRASCO, CRISTINA / Vigil Colet, Andrés
    Palabras clave: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
    Áreas temáticas: Serviço social Psychology, multidisciplinary Psychology (miscellaneous) Psychology (all) Psychology Psicología Interdisciplinar General psychology Educação Ciencias sociales
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 02149915
    Direcció de correo del autor: andreu.vigil@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0003-3818-4514
    Fecha de alta del registro: 2023-02-18
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: http://www.psicothema.com/PDF/3863.pdf
    URL Documento de licencia: http://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referencia al articulo segun fuente origial: Psicothema. 23 (1): 146-152
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Anguiano-Carrasco, Cristina; Vigil-Colet, Andreu; (2011). Assessing indirect aggression in aggressors and targets: Spanish adaptation of the Indirect Aggression Scales. Psicothema, 23(1), 146-152
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2011
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Psychology,Psychology (Miscellaneous),Psychology, Multidisciplinary
    Serviço social
    Psychology, multidisciplinary
    Psychology (miscellaneous)
    Psychology (all)
    Psychology
    Psicología
    Interdisciplinar
    General psychology
    Educação
    Ciencias sociales
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar