Articles producció científica> Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Les taules de multiplicar a través d’imatges

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9231882
    Autores:
    Maria Bras Amorós
    Resumen:
    Proposem un conjunt d’activitats dirigides a un grup d’alumnes que ja coneguin les taules de multiplicar i es trobin en el procés de memoritzar-les. Es pretén donar un aprenentatge vivencial de les taules de multiplicar i facilitar-ne la memorització a través d’imatges, al mateix temps que intentem conferir a l’infant una mirada matemàtica i numèrica de la realitat.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Maria Bras Amorós
    Departamento: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
    Autor/es de la URV: Bras Amoros, Maria
    Resumen: Proposem un conjunt d’activitats dirigides a un grup d’alumnes que ja coneguin les taules de multiplicar i es trobin en el procés de memoritzar-les. Es pretén donar un aprenentatge vivencial de les taules de multiplicar i facilitar-ne la memorització a través d’imatges, al mateix temps que intentem conferir a l’infant una mirada matemàtica i numèrica de la realitat.
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: maria.bras@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0002-3481-004X
    Fecha de alta del registro: 2023-11-18
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: https://publicacions.iec.cat/X.do?method=start&LIST.ID=REVISTES_CIENTIFIQUES&moduleName=revistes_cientifiques&autor=Bras-Amor%F3s,%20Maria
    Referencia al articulo segun fuente origial: Noubiaix: Revista De La Feemcat I La Scm. (34): 41-48
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Maria Bras Amorós (2014). Les taules de multiplicar a través d’imatges. Noubiaix: Revista De La Feemcat I La Scm, (34), 41-48
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2014
    Tipo de publicación: Journal Publications