Autor según el artículo: Paul capriotti, Ileana Zeler
Departamento: Estudis de Comunicació
Autor/es de la URV: Capriotti Peri, Vicente-Paul
Áreas temáticas: Arts and humanities (all) Arts and humanities (miscellaneous) Business, management and accounting (all) Business, management and accounting (miscellaneous) Economics, econometrics and finance (all) Economics, econometrics and finance (miscellaneous) Humanities, multidisciplinary Psychology (all) Psychology (miscellaneous) Social sciences (all) Social sciences (miscellaneous) Social sciences, interdisciplinary
Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Direcció de correo del autor: paul.capriotti@urv.cat
Identificador del autor: 0000-0002-9398-5886
Fecha de alta del registro: 2023-10-14
Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enlace a la fuente original: https://www.nature.com/articles/s41599-023-02187-8
Referencia al articulo segun fuente origial: Humanities & Social Sciences Communications. 10 (656):
Referencia de l'ítem segons les normes APA: Paul capriotti, Ileana Zeler (2023). Analysing effective social media communication in higher education institutions. Humanities & Social Sciences Communications, 10(656), -. DOI: 10.1057/s41599-023-02187-8
URL Documento de licencia: http://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI del artículo: 10.1057/s41599-023-02187-8
Entidad: Universitat Rovira i Virgili
Año de publicación de la revista: 2023
Tipo de publicación: Journal Publications