Departamento: Pedagogia
Fecha alta repositorio: 2016-04-01
Resumen: Els àmbits educatius i socials sempre s’han analitzat sotmesos a diversos canvis i des d’una perspectiva de constant evolució. Aquests canvis, en general, plantegen nous reptes a les autoritats educatives, als professionals relacionats amb el món de l’ensenyament i l’educació i, sobretot, al professorat. La irrupció de les noves tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement (TAC) ha transformat les estructures, les dinàmiques i els fonaments del teixit social i del plantejament educatiu. L’ús de les TIC, fins ara considerat exclusivament com una eina, ha d’avançar de manera efectiva cap a la millora dels processos d’ensenyament i aprenentatge.
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Idioma: Català
URL Documento de licencia: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/book
Llibres electrònics
Autor: Cinta Espuny Vidal
URL del documento: http://llibres.urv.cat/index.php/purv/catalog/book/75
Publicado por (editorial): Publicacions de la Universitat Rovira i Virgili
Nombre del documento: Disseny, implementació i avaluació del pla d’explotació dels recursos TIC als centres de primària del Baix Ebre
ISBN: 978-84-693-8086-4
Año de publicación del libro: 2010