Departamento: Economia
Fecha alta repositorio: 2016-04-04
Resumen: En l’escenari econòmic actual, marcat per la creixent globalització i la crisi econòmica i financera, les empreses han de trobar maneres de ser més competitives. Una manera atractiva d’aconseguir-ho és que les empreses optin per l’expansió internacional, en comptes de centrar-se en els mercats interiors, com tradicionalment han fet. No obstant això, la internacionalització és una de les estratègies més complexes i arriscades que pot abordar una empresa, perquè, principalment, consisteix a l’entesa de mercats desconeguts. En aquest llibre, hi hem recollit deu casos d’empreses catalanes que s’han internacionalitzat amb èxit. La recopilació de dades s’ha basat en entrevistes personals amb els responsables d’internacionalització i en informació addicional, a fi de determinar els principals factors associats a l’èxit de la seva estratègia d’internacionalització.
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Idioma: Anglès
URL Documento de licencia: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/book
Llibres electrònics
Autor: Pere Segarra Roca, Eleni Papaoikonomou
URL del documento: http://llibres.urv.cat/index.php/purv/catalog/book/99
Publicado por (editorial): Publicacions de la Universitat Rovira i Virgili
Nombre del documento: 10 International Best Practices
ISBN: 978-84-695-3925-5
Año de publicación del libro: 2012