Llibres electrònics de producció científica> Llibres Publicacions URV

El tractament de les ciències socials per a l'educació primària: proposta teòrica i pràctica

  • Datos identificativos

    Identificador:  imarina:6374053
    Autores:  Gavaldà Torrents, Antoni / Pons Altes, Josep Maria
    Resumen:
    Aquest llibre pretén explicar les característiques fonamentals de les diverses ciències socials (història, geografia, economia, ciència política, sociologia, filosofia i antropologia) i les potencialitats que tenen a l’educació primària. A partir d’unes primeres reflexions teòriques, el que predomina als diferents capítols són propostes pràctiques que considerem que poden ser de gran utilitat tant per als estudiants universitaris com per als mestres en exercici.
  • Otros:

    Departamento: Història i Història de l'Art
    Identificador del investigador: 0000-0001-6833-8241; 0000-0002-6533-121X
    Dirección de correo electrónico del autor: josepmaria.pons@urv.cat; antoni.gavalda@urv.cat
    REferència Ítem: -
    Fecha alta repositorio: 2025-02-19
    Resumen: Aquest llibre pretén explicar les característiques fonamentals de les diverses ciències socials (història, geografia, economia, ciència política, sociologia, filosofia i antropologia) i les potencialitats que tenen a l’educació primària. A partir d’unes primeres reflexions teòriques, el que predomina als diferents capítols són propostes pràctiques que considerem que poden ser de gran utilitat tant per als estudiants universitaris com per als mestres en exercici.
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Referència ítem seogns Normas de la APA: Antoni Gavaldà Torrents (coord.), Josep Maria Pons i Altés (coord.) (2013). El tractament de les ciències socials per a l'educació primària: proposta teòrica i pràctica. : Universitat Rovira i Virgili, Publicacions URV
    Palabras clave: Didàctica ciències socials; Ensenyament de les ciències socials
    Idioma: ca
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Autor según el document: Antoni Gavaldà Torrents (coord.), Josep Maria Pons i Altés (coord.)
    Tipo de documento: Books
    Autor: Gavaldà Torrents, Antoni / Pons Altes, Josep Maria
    URL del documento: https://llibres.urv.cat/index.php/purv/catalog/book/28
    Publicado por (editorial): Universitat Rovira i Virgili, Publicacions URV
    Nombre del documento: El tractament de les ciències socials per a l'educació primària: proposta teòrica i pràctica
    Identificador persistent (DOI, handle, ...): 9788469571583
    ISBN: 978-84-695-7158-3
    Año de publicación del libro: 2013
  • Palabras clave:

    Didàctica ciències socials
    Ensenyament de les ciències socials
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar