Identificador: imarina:9245197
Autors:
Mogas Recalde, Jordi / Palau Martin, Ramon Felix
Resum:
Els espais d’aprenentatge, com ara aules de centres educatius i universitats, són un agent que influeix directament en l’aprenentatge de l’alumne. La introducció de la tecnologia a l’aula no implica per se una millora dels processos cognitius dels alumnes, però aplicada de forma estratègica pot ajudar en la millora dels processos d’ensenyament-aprenentatge. Per a fer-ho de forma eficient, cal conceptualitzar quins son els elements clau necessaris per a poder considerar les aules dotades de tecnologia com a espais intel·ligents d’aprenentatge. Per a fer-ho, s’ha realitzat una anàlisi exhaustiva de la literatura seguint el procediment de revisió sistemàtica i, posteriorment, una validació formada per un comitè d’experts en la matèria. [Aquesta investigació finalitzarà properament. De moment preveiem una sèrie de resultats esperats que confirmarem amb la validació d’experts. Com a conclusió, tindrem la conceptualització d’elements clau que permetran determinar el llindar per tal de poder convertir una aula tradicional en una aula smart.]