Informes> Butlletins i altres informes CELIR

Jornada de marques de Ciutat i Territori com a estratègies impulsores de desenvolupament, 2017 (

  • Dades identificatives

    Identificador: PC:4285
    Autors:
    Càtedra d'Economia Local i Regional de la Universitat Rovira i Virgili
    Resum:
    Butlletins i altres informes CELIR
  • Altres:

    Matèries: Economía
    Autor: Càtedra d'Economia Local i Regional de la Universitat Rovira i Virgili
    Idioma de l'informe: cat
    Cobertura: Terres de l'Ebre; 2017
    Títol: Jornada de marques de Ciutat i Territori com a estratègies impulsores de desenvolupament, 2017 (
    Font: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Descripció de la recerca: L'informe de la Càtedra d’Economia Local i Regional de la URV analitza la importància de les marques de ciutat i territori com a eines de desenvolupament econòmic i cohesió social. Destaca que una marca efectiva ha de sorgir de la participació ciutadana, reflectir la identitat local i anar més enllà del turisme, abastant àmbits com l'economia i el medi ambient. L'informe presenta experiències d'èxit en ciutats mitjanes com Manresa, Olot i el Vendrell, així com en entorns rurals com el Matarranya i les Boscos de Bruixes i Bandolers, subratllant la importància d'una estratègia ben definida i la implicació de tots els agents del territori.
    Entitats col·laboradores: Ajuntament de Tortosa; Diputació de Tarragona; Ajuntament d'Amposta
    Editorial: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Tipus de document: info:eu-repo/semantics/report
    Format del document: PDF
    Any de publicació de l'informe: 2017
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
  • Paraules clau:

    Economía
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar