Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

Seminari de Metodologia Didàctica Universitària

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1287
    Autors:
    Resum:
    L'essència del Seminari ha estat posar a l'abast de la resta de professionals de l'ensenyament del Departament –mitjançant l'exposició personal i lliure-, la metodologia que inspira a cada bloc d'assignatures universitàries impartides. D'aquesta forma el professor ha presentat a la resta de companys el tractament metodològic que fa servir en les matèries que imparteix. Aquesta aportació l'ha lligada, sovint, amb les implicacions psicopedagògiques en què es basa per afavorir una interrelació entre la matèria, l'alumne i els objectius als quals pretén arribar. Les sessions s'han completat amb un debat amb la resta de professors assistents, que en força casos ha resultat aclaridor de dubtes o bé n'ha generat de nous.
  • Altres:

    Autor/s de la URV: Gavaldà, Antoni
    Paraules clau: Ensenyament Universitari Didàctica Metodologia
    Resum: L'essència del Seminari ha estat posar a l'abast de la resta de professionals de l'ensenyament del Departament –mitjançant l'exposició personal i lliure-, la metodologia que inspira a cada bloc d'assignatures universitàries impartides. D'aquesta forma el professor ha presentat a la resta de companys el tractament metodològic que fa servir en les matèries que imparteix. Aquesta aportació l'ha lligada, sovint, amb les implicacions psicopedagògiques en què es basa per afavorir una interrelació entre la matèria, l'alumne i els objectius als quals pretén arribar. Les sessions s'han completat amb un debat amb la resta de professors assistents, que en força casos ha resultat aclaridor de dubtes o bé n'ha generat de nous.
    Any de publicació de la revista: 1991
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Ensenyament Universitari
    Didàctica
    Metodologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar