Autor/s de la URV: Vallès, Jordi
Paraules clau: Procediments. Avaluació Ensenyament-aprenentatge
Resum: En el llibre de Enric Valls Los procedimientos: aprendizaje, enseñanza y evaluación es vol deixar clar, en efecte, que el 'redescobriment' dels procediments i dels continguts, en general, que fan les noves propostes curriculars no ha d'interpretar-se com un simple moviment actual d'ensenyar més del que fins ara s'ensenyava, sinó sobretot com l'intent d'oferir a l'alumnat el conjunt complet de dimensions del saber que es poden trobar en qualsevol objecte de coneixement (la conceptual, la instrumental, la valorativa, principalment). Per això, tot i que el tema principal va de procediments, què son, com se seleccionen i ordenen, com s'aprenen i s'ensenyen, com s'avaluen, aquestes qüestions no poden tractar-se a part sense prendre en consideració la resta de components curriculars.
Any de publicació de la revista: 1993
Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article