Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1997

L’ensenyament de la Llengua: reptes actuals i de sempre

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1423
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP1423
  • Autors:

    de l’àrea de Didàctica de la Llengua, Professors
  • Altres:

    Autor/s de la URV: de l’àrea de Didàctica de la Llengua, Professors
    Paraules clau: Ensenyament de la Llengua. Didàctica de la Llengua i la Literatura
    Resum: Quins reptes deixa l’ensenyament de la llengua per al proper mil·lenni? Aquesta és la pregunta que molts dels professionals del camp de la didàctica de la llengua ens podem fer avui. I és que els reptes, tot i que no són pas nous –fa anys que els arrosseguem–, sembla que reapareixen quan la societat en general es dedica a fer balanç. “Avui a l’escoles no s’ensenya llengua com abans. Abans les nenes i els nens no feien faltes d’ortografia, tenien bona lletra… Avui ni en el món universitari es pot trobar estudiants que escriguin bé”. Les faltes d’ortografia, la mala lletra, els barbarismes, la pobresa del lèxic, la manca de coherència argumentativa, els nuls hàbits lectors, etc. formen part de la llista de greuges que sembla que la societat té contra l’actual ensenyament de la llengua.
    Any de publicació de la revista: 1997
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Ensenyament de la Llengua.
    Didàctica de la Llengua i la Literatura
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar