Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2000

Didàctica de la batalla de l'Ebre

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1478
    Autors:
    Hernàndez, Francesc
    Resum:
    Els estudiants d’ensenyament primari i secundari han de saber història, i han de saber com s’investiga en història. La història es una disciplina científica que intenta establir què és el que va passar en un moment i un lloc determinat. Els objectes d’estudi de la història són, doncs, molt amplis, i van des de la vida quotidiana fins a fenòmens de gran complexitat, com ara la guerra.Aquest article fa referència concretament a la guerra civil i a la importància de la batalla de l'Ebre. Sobre aquest ens aporta una proposta didàctica per poder estudiar-la amb els alumnes.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Hernàndez, Francesc
    Paraules clau: batalla de l'Ebre
    Resum: Els estudiants d’ensenyament primari i secundari han de saber història, i han de saber com s’investiga en història. La història es una disciplina científica que intenta establir què és el que va passar en un moment i un lloc determinat. Els objectes d’estudi de la història són, doncs, molt amplis, i van des de la vida quotidiana fins a fenòmens de gran complexitat, com ara la guerra.Aquest article fa referència concretament a la guerra civil i a la importància de la batalla de l'Ebre. Sobre aquest ens aporta una proposta didàctica per poder estudiar-la amb els alumnes.
    Any de publicació de la revista: 2000
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article