Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2009

El transtorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat: Un estudi de cas.

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1611
    Autors:
    Montpeó, Núria
    Resum:
    La motivació d’escollir aquest tema va venir per la possibilitat de fer-ho a través d’una assignatura optativa i per tenir un cas pròxim d’un familiar amb aquest trastorn. Coneixia molt per sobre les dificultats amb les quals es trobava tant ell com la seva mare, a l’escola, a casa, en la relació amb la resta de la família; em resultava interessant investigar, saber com ho vivien, qui els ajudava. Com a estudiant de Magisteri pensava que l’escola donava totes les solucions a aquests pares i al seu fill, i a més volia saber com era la seva situació escolar, si tot funcionava com a mi m’havien ensenyat.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Montpeó, Núria
    Paraules clau: Transtorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat
    Resum: La motivació d’escollir aquest tema va venir per la possibilitat de fer-ho a través d’una assignatura optativa i per tenir un cas pròxim d’un familiar amb aquest trastorn. Coneixia molt per sobre les dificultats amb les quals es trobava tant ell com la seva mare, a l’escola, a casa, en la relació amb la resta de la família; em resultava interessant investigar, saber com ho vivien, qui els ajudava. Com a estudiant de Magisteri pensava que l’escola donava totes les solucions a aquests pares i al seu fill, i a més volia saber com era la seva situació escolar, si tot funcionava com a mi m’havien ensenyat.
    Any de publicació de la revista: 2009
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Transtorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar