Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2012

Converses amb Antoni Ballester

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1616
    Autors:
    Gavaldà, AntoniPons, Josep
    Resum:
    Antoni Ballester Vallori és mestre, llicenciat i doctor en Geografia per la Universitat de les Illes Balears (1980 i 1992), mestre de primària, professor d’institut i professor associat del Departament de Ciències de la Terra de la Universitat de les Illes Balears. El 1998 es doctora en Geografia  amb la tesi “La didàctica de la geografia de les Illes Balears: aprenentatge significatiu i recursos didàctics”. La seva tasca en el camp de la recerca s’ha centrat en la pràctica docent. Les seves contribucions han potenciat el marc teòric de Novak, el més influent en l’educació actual. Forma part dels professors que ostenten el lideratge de rellevància mundial en l’àmbit de l’aprenentatge significatiu i els mapes conceptuals. Ha estat professor durant trenta anys i ha participat i col·laborat durant més de deu anys amb les associacions de pares i mares. És professor i coordinador de cursos i seminaris per a professors i conferències per a pares i professors. El seu llibre digital gratuït L’aprenentatge significatiu a la pràctica ha rebut més de 2 milions de visites.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Gavaldà, Antoni Pons, Josep
    Paraules clau: Aprenentatge significatiu
    Resum: Antoni Ballester Vallori és mestre, llicenciat i doctor en Geografia per la Universitat de les Illes Balears (1980 i 1992), mestre de primària, professor d’institut i professor associat del Departament de Ciències de la Terra de la Universitat de les Illes Balears. El 1998 es doctora en Geografia  amb la tesi “La didàctica de la geografia de les Illes Balears: aprenentatge significatiu i recursos didàctics”. La seva tasca en el camp de la recerca s’ha centrat en la pràctica docent. Les seves contribucions han potenciat el marc teòric de Novak, el més influent en l’educació actual. Forma part dels professors que ostenten el lideratge de rellevància mundial en l’àmbit de l’aprenentatge significatiu i els mapes conceptuals. Ha estat professor durant trenta anys i ha participat i col·laborat durant més de deu anys amb les associacions de pares i mares. És professor i coordinador de cursos i seminaris per a professors i conferències per a pares i professors. El seu llibre digital gratuït L’aprenentatge significatiu a la pràctica ha rebut més de 2 milions de visites.
    Any de publicació de la revista: 2012
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Aprenentatge significatiu
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar