Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1992

Activitats lúdiques sobre una metodologia seriosa

  • Identification data

    Identifier: RP:1327
    Authors:
    Abstract:
    La metodologia verbo-tonal proposa unes estratègies d'estructuració del llenguatge basades en tots els actes del llenguatge: mímica, ordres, endevinalles, projectes, evocacions, hipòtesis, metàfores, categoritzacions, lectura d'indicis, rimes, associació selectiva, expressió de somnis, mentides, seqüències dinàmiques sistemàtiques, crits, etc. Per iniciar el nen en tot això, es poden oferir les següents activitats: treballs amb contes, frases ritmades, cançonetes, calendaris, escenes de la vida del nen, jocs de lateralitat i sincronia entre grafisme i verbalització.
  • Others:

    URV's Author/s: Arts, Elena
    Keywords: Mètode verbo-tonal Desenvolupament del llenguatge Didàctica de la Llengua i la Literatura
    Abstract: La metodologia verbo-tonal proposa unes estratègies d'estructuració del llenguatge basades en tots els actes del llenguatge: mímica, ordres, endevinalles, projectes, evocacions, hipòtesis, metàfores, categoritzacions, lectura d'indicis, rimes, associació selectiva, expressió de somnis, mentides, seqüències dinàmiques sistemàtiques, crits, etc. Per iniciar el nen en tot això, es poden oferir les següents activitats: treballs amb contes, frases ritmades, cançonetes, calendaris, escenes de la vida del nen, jocs de lateralitat i sincronia entre grafisme i verbalització.
    Journal publication year: 1992
    Publication Type: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    Mètode verbo-tonal
    Desenvolupament del llenguatge
    Didàctica de la Llengua i la Literatura
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar