Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1995

Les formes a segon curs de Primària: Descripció d’una experiència

  • Identification data

    Identifier:  RP:1350
    Authors:  
    Abstract:
    Últim trimestre de curs. Aula de 2n curs de cicle inicial. Mestra preocupada pel tractament de la geometria. Vint-i-tants nens/nenes, xerraires i inquiets, amb ganes d’aprendre coses (com qualsevol aula en aquestes edats). Aquest és el marc en què es va realitzar l’experiència que tot seguit es descriu.
  • Others:

    URV's Author/s: Girondo, Luisa
    Keywords: Educació Primària.; Geometria; Didàctica de les Matemàtiques
    Abstract: Últim trimestre de curs. Aula de 2n curs de cicle inicial. Mestra preocupada pel tractament de la geometria. Vint-i-tants nens/nenes, xerraires i inquiets, amb ganes d’aprendre coses (com qualsevol aula en aquestes edats). Aquest és el marc en què es va realitzar l’experiència que tot seguit es descriu.
    Journal publication year: 1995
    Publication Type: info:eu-repo/semantics/publishedVersion; info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    Educació Primària.
    Geometria
    Didàctica de les Matemàtiques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar