Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2007

LOCSE: Llei Orgànica de Conducció Sense Exclusions

  • Identification data

    Identifier: RP:1578
    Authors:
    Moreno, Ricardo
    Abstract:
    L’autor d’aquest treball, professor de matemàtiques a la universitat i a l’ensenyament secundari, també ho és d’un llibre polèmic: Panfleto antipedagógico (MORENO, 2006). El panfleto inicialment era un text en format pdf que viatjava incansablement per l’extensa i intrincada xarxa d’internet. El seu germà gran, el llibre, amb més contingut que el panfleto internetaire, constitueix un al·legat contra l’actual sistema educatiu espanyol. Escrit amb eloqüència per un docent que un dia volgué explicar-se per què havia acabat detestant l’ofici de mestre, ofici que tant estimava, el text explica, des del sentit comú i de manera clara, sensata i raonada, les claus del fracàs del sistema i proposa solucions senzilles per iniciar un canvi que encara no s’albira.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Moreno, Ricardo
    Keywords: Crítica
    Abstract: L’autor d’aquest treball, professor de matemàtiques a la universitat i a l’ensenyament secundari, també ho és d’un llibre polèmic: Panfleto antipedagógico (MORENO, 2006). El panfleto inicialment era un text en format pdf que viatjava incansablement per l’extensa i intrincada xarxa d’internet. El seu germà gran, el llibre, amb més contingut que el panfleto internetaire, constitueix un al·legat contra l’actual sistema educatiu espanyol. Escrit amb eloqüència per un docent que un dia volgué explicar-se per què havia acabat detestant l’ofici de mestre, ofici que tant estimava, el text explica, des del sentit comú i de manera clara, sensata i raonada, les claus del fracàs del sistema i proposa solucions senzilles per iniciar un canvi que encara no s’albira.
    Journal publication year: 2007
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article