URV Institutional Repository
Español Català English
Title
Calen mestres, mestres. Però quins mestres? - RP:1590
Publication Typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
Publication Typeinfo:eu-repo/semantics/article
Journal publication year2008
AbstractAra som en un moment crucial. Es canvia el pla, es preveu que quedarà atesa la vella demanda de passar de 3 a 4 cursos i es vol un nou mestre, diferent. Hi estem parcialment d’acord. Hem fet notar que potser dissenyarem un pla per formar un mestre millor, però no el millor mestre. Sense embuts: el mestre més competent seria aquell que cursés una llicenciatura i després volgués entrar al circuit professional. No s’ha fet així, malgrat que veus autoritzades en el món de la didàctica, des de fa anys, sempre ho van defensar en fòrums on es buscava que la qualitat passés per davant de la quantitat. Mai com ara s’havia vist la tremenda necessitat de formar uns altres mestres. Per a aquesta comesa cal pensar a fons el que entenem que ha de posseir un bon mestre.
Author, as appears in the article.Revista Comunicació Educativa, Direcció
KeywordsMestre competent
Search your registry in
Available files
DocumentPrincipal

Information

© 2016 Universitat Rovira i Virgili