URV Institutional Repository
Español Català English
Title
El plantejament de preguntes com a estratègia per millorar la capacitat argumentativa - RP:1591
Publication Type##rt.metadata.pkp.peerReviewed##
Publication Typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
Publication Typeinfo:eu-repo/semantics/article
Journal publication year2008
AbstractEn sintonia amb les propostes que entenen l’aprenentatge formal con un procés eminentment interactiu de negociació de significats i de construcció conjunta entre professors i alumnes, contemplem l’argumentació com una de les principals estratègies per vehicular-lo. El contrast d’opinions i raons, el qüestionament de determinades afirmacions, les refutacions i els avals o proves adduïts per professors i alumnes a propòsit d’un determinat tema, entenem que són elements determinants de la construcció conjunta del coneixement. Com ja va indicar en un altre article publicat en aquesta mateixa revista (GAVALDÀ i altres, 2004) el grup de recerca de la URV “Investigació didàctica i continguts curriculars” està duent a terme una activitat de recerca sobre la capacitat argumentativa dels alumnes d’educació primària de l’ensenyament de Mestre. Aquest treball és, per tant, continuació del primer. 
Author, as appears in the article.Viscarro, Isabel
Author, as appears in the article.Macaya, Albert
Author, as appears in the article.Girondo, Luisa
Author, as appears in the article.Conde, Carme
Author, as appears in the article.Gavaldà, Antoni
KeywordsCapacitat argumentativa
Search your registry in
Available files
DocumentPrincipal

Information

© 2016 Universitat Rovira i Virgili